De riktiga vännerna, de är de jag älskar mest!

Jag är så glad för att det finns de personer, som ser djupare i mig en vad andra gör. De som inte dömmer mig utefter vad de ser en fredagskväll eller liknande. De som fortfarande finns kvar där dag ut och dag in och ser mig för den jag egentligen är :) De som ger mig andra chanser och förstår att jag kan göra misstag. De som fortfarande finns kvar vid min sida trots att jag har svikit. De som jag med säkerhet vet vill vara med mig, även om jag har en dålig dag och inte är rolig för fem öre. De som med egna initativ tar tag i mitt liv och hjälper mig.
Tack för att ni finns, för hade ni inte funnits och sett den riktiga jag så hade jag blivit den ytliga person med endast de egenskaperna som vissa idioter lockar fram och lägger märke till.
Jag har inte alltid varit mig själv på senaste tiden, men jag finns fortfarande kvar inte allt för långt inne. Dags för mig att bli mig själv igen. Med er är det möjligt :)
Hade aldrig klarat det utan er, så all min kärlek och respekt åt er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0