Fest hos Becca! :)

Jaha, Adams mobil ringde kl. 8.00 imorse och det var bara för mig att gå upp och åka hem ifrån Becca. Städningen får de klara av själva, ledsen. Fick inte mkt sömn inatt, då Mirre låg och gorma och stöna i mitt öra så fort jag hade somnat :(


Iaf, festade hos Becca igår med de vanliga + mjölbykillar :)
Det var fun, fun, fun och det var sista festen innan skolan börjar! Sen kommer det bli lite lugnare framöver.
Idag kan jag knappt gå, det är sånt man alltid känner dagen därpå. Föll fritt och slog i hälarna i en bänk, lite svullet och skit, men det lär väl gå över med tiden..
Försöker komma på något sånt där sjukt och kul som alltid brukar hända, men kommer inte ihåg något just nu. Minnena brukar komma ikapp efter någon dag ;)
Och på något sätt missar jag alltid allt som händer, jämt är det så. Vetifan vart jag tar vägen :S
A visst ja! Mirre var rätt tänd på Beccas lillebror, det var rätt skoj faktiskt ;) Lycka till med 92:an hörru! Se det från den ljusa sidan; han är iaf inte 93:a;) (pik till Sara S.)

Nu ska jag in i duschen och sen åka till Göteborg med familjen istället för med Elin och co. (Det var egentligen planerat att åka buss och gå på The Voice Show och Liseberg med dom, men det rann ut i sanden..)
Min bror ska flytta dit nu och börja plugga på Chalmers på tisdag. Så åker dit med en massa skit och hoppas också såklart på en runda in the city :)
Har sett ett linne på Monki som jag måste köpa!
Först var det inte meningen att jag skulle få åka med heller för att de skulle få plats med en jävla bokhylla i bilen.
Kul att veta att man ersätts av en bokhylla :( Men sen fick de nog lite dåligt samvete mina päron, för mamma ringde hem från jobbet igår morse och sa att det var klart att jag skulle få åka med..
Kommer hem på söndag eftermiddag antar jag, då jävlar har jag endel girls att snacka med x)
Vi hörs, och ha en fortsatt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0