Grattis Mirre 17 år!

Fick en härlig start på dagen, då jag försov mig en timme. Skulle träffa Sara, men det löste sig iaf och hon kom hit vid 12.00 istället :)
Lite senare tog vi en promenad och gick upp till kyrkogården. Älskar kyrkogårdens, tystnad och vackra vyer. Skulle kunna sitta där hur länge som helst och bara filosofera. Tror att det är viktigt att alla har en sådan plats.
Hann slänga i mig lite kycklingrester när vi kommit hem och drig sedan till torget och träffade Elin.
Hon skulle göra hårförlängning och det blev verkligen jättefint :) Och så hitta hon en fin precis nyinkommen tröja på JC med.

Före

Efter

Sedan var det att stressa hem och byta om till Mirres födelsedagsmiddag innan Saras pappa skulle hinna hit o tuta.
Asmysigt att komma ut till Rönnestad och landet. Det en annan sorts atmosför där. All stress o alla ljud liksom bara försvinner :) Älskart!
Blev sallad o grillat utav grillmästaren, och nu även min bästa vän, Mirres far:) (bästisar för att jag sa att han inte var tjock)

Hungriga tjejer :)

Födelsedagsbarnet :)
Nu blir det snart sängen, men först ska jag sitta o nörda lite :)
Puss&Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0