Lkpg med babes'n

I lördags (igår) tog vi 11.47 tåget till Linköping jag, Ida, Stina och lillsyrran.
Gick inne i stan och alla blev nöjda på sitt speciella sätt. Ida för att hon köpte sina efterlängtade svarta chinos, jag för att jag köpte skor (min största passion här i världen), Stina för att hon inte köpte något alls överhuvudtaget och syrran för att hon översteg sin budget ;) Sen var det ju väldigt skoj när Ida blev jagad av en geting med sin stukade fot, när Skitkärringen kom och när Stina sprang åt fel håll i rulltrappan! x)
Haha ni är bäst tjejer och fan vad kul jag hade <3


Skorna jag köpte till hösten :)


Kommentarer
Postat av: Chris

Feta shoes!

2008-09-02 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0