Moderocken

Jaha, nu höll jag på att glömma bort att skriva ett inlägg så som jag hade lovat, men kom på det i sista sekund :)
Dagen startades med en fika på Siesta med Miriam och Sara S. :)
Sara S. hade lunchrast från jobbet på Noll-Sexton, så vi kom o gjorde henne sällskap.
Och Sara den jävla givmilda ungen betalade mitt fika för att jag inte hade några pengar. De har jag nog fan åkt bort, på tåg och på livsfarliga karuseller. Iaf, tack Sara S. <3
Sedan drog vi in till hennes affär o larvade oss som fan (var på det humöret) och tro fan det att Snygg-väktaren kommer in när jag, asgarvande, provar den fulaste kappan som fanns i hela affären. :S
Provade även söta små bebiskläder och mammakläder och ett specialutformat amningslinne. Till vilken nytta, tänker ni kanske nu? Ja, inte fan är det för att jag är gravid iaf ;)

Haha, som tur är så är detta inte någon modeblogg för i sånna fall så hade väl detta inneburit slutet för den x)
Förlåt Sara, men den var gräslig! Denna kan dock bli er för ynka 2000 :-

Sedan lämnade vi Sara S. så hon kunde få jobba ifred och så vi inte skulle skrämma iväg flera kunder.
Vi drog hem till mig och det kom världens åskväder precis ovanför. Så vi tillbringade 3 timmar i sängen, Mirre med Systrar i jeans-boken och jag vid datorn såklart ;) Sen satt vi där och det var fan mysigt, även om vi kanske inte var allt för sociala mot varandra.

Sen var det innebandyträning inomhus, and I love it :)
Träningsmatch på söndag mot Mjölby, men jag kan inte vara med för ska till Göteborg då.
Drog över lite med, så var väl hemma lite innan 22.00.

Duschade och sprang över till Sara L. och Johanna, åt kladdkaka och glodde på tv :)
Prodject Runway och Sex and the City
Ett perfekt avslut på dagen :)
Eller ja, blev väl lite trassel när jag kom hem sen. Önskar bara att jag kunde fått sköta mina egna saker utan att folk ska lägga sig i! Men det är löst nu, hoppas jag verkligen iaf :)
Löööv it!
Löööv it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0