Plugget och rutinerna är igång igen!

Plugget drog igång på allvar redan i fredags. Har som tur är rätt slappt schema med sovmornar och stora hål. Jag försöker att nästan alltid utnyttja hålen till att plugga. För det är skönt att ha lite avklarat när man kommer hem:) Plus att min klass är full utav smartheads som man kan få hjälp av :)
Rutinerna är väl inte igång riktigt än iofs. Jag är uppe alldeles för länge på kvällarna, och idag somnade jag både på historian och på kemin..
Och än sålänge är det bara innebandyträningarna jag går på. Men det ska ändras till nästa vecka. Bålstryketräning, boxning och gympa också :) Längtar redan, hatar att känna mig otränad:/


Kommentarer
Postat av: Chris

SOMNADE!?!? :O Ajjabajja!!

2008-08-26 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0