Sista måndagen på lovet..

Vill utnyttja de sista dagarna på lovet till fullo.
Så började dagen med massa snack på Gotteriet med Hedvid, Lovisa, Jeffe och Gizela. Kul att äntligen se er igen :)
Sedan skulle jag hem o fixa ngt käk, fick bli tortelini för att det är så enkelt att bara koka upp ;) På tal om det så har det blivit sjukt mycket pasta under lovet! Inte så bra, jag vet...
Drog hem till snusket sen (Sara Strömberg) och fick äntligen se hennes crib :)
Vi åkte till stan och mötte upp Stina som äntligen har kommit hem från sina två veckor i Österrike :)
Blev asdeppig av dom två när de skulle köpa kolligieblock och kalendrar :/
Usch, vill inte tänka på skolan!!
Sen var det innebandyträning vilket alltid är kul förstås :)
Och nu sitter jag här, men har bestämt mig för att lägga mig redan vid 12 ikväll för att vänja mig. Har alltid svårt att somna tidigt så jag måste öva på det vettni ;)
Sen blir jag väl tvungen att börja läsa i min engelskabok som ska vara utläst tills på torsdag :( Ännu mera usch!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

sv: Japp I know :D

2008-08-21 @ 21:37:46
URL: http://sigridlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0