Dagen före dopparedagen...

Ja det skulle man ju kunna kalla denna mellandag.. För nu för tiden och i denna ålder längtar man ju mera till nyårsafton än till julafton, på gott och ont..
Idag har jag och Becca sprungit runt på stan för att inhandla och fixa det sista till morgondagen.
Annars har jag inte gjort ett skit, eller sovit iofs, har börjat inse att sömn är underskattat och att man behöver iaf 9 timmar om dagen.
Har tre klädalternativ tills imorn, kan inte bestäma mig :( Kanske blir som så att det blir klädombyten under kvällen.. Skulle vara rätt coolt va? ;)

Gör mig iordning hos Becca imorn och sen äter vi hos Ida vid fem :)
Och ni! Glöm inte de röda underkläderna, kommer ge er tur i kärlek hela nästa året ;)
Gott nytt år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0