Söndagisch

Idag har jag varit duktig :)
Gick upp vid 10 o sen kom Sara Lindén ner till mig och vi gick ut på en 1,5 timmes promenad.
Sen när jag var hemma igen så blev det träning nere i källaren och "gymmet" bestående utav en spinningcykel, bänkpress och en massa lösa vikter.. Men med kreativitet så kan man träna de flesta musklerna med bara det :)

Nu sitter jag och samlar ihop en massa bilder som jag måste skicka till famlijen jag ska bo hos i USA nästa år.
Så om ni har någon bild där vi ler så får ni jättegärna skicka på msn!

Och bakom mig håller pappa på att riva väggar o sån karlagöra.. För han ska fixa mig en liten walk-in-closet:)
Kan behövas nu med tanke på att jag har varit i lkpg 6 ggr och shoppat de senaste 4 veckorna...
 
Ikväll ska jag med Sara L. och Frida B. blir skoj, ni får ha en fortsatt bra söndagskväll hörrni!
<3

Och förresten, ett tips till er som inte redan använder det; när ni styrketränar, använd ett par gymhandskar som på bilden nedan. Du slipper förslitningar och smärta på händerna! :)

Kommentarer
Postat av: Saado

Sådanna Handskar är ju otroligt bra så slipper man ha massa blåsor ;).. Härlig Design på bloggen btw :)

2009-01-21 @ 19:24:07
URL: http://saado.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0