Blir det inte bättre än såhär?

Vilken helvetes dag det här har varit! Hoppas livet har mer än såhär att komma med asså!
Började med nationellt prov i matte A kl.8. Kom hemifrån fem i och tro fan det att cykeln paja efter knappt halva vägen så jag kom sent. Satte min medhavande choklad vid elementet så den smälte! Fan också! Och colan va varm... Iaf... Hade bara kemi sen efter provet vilket inte var så jobbigt iofs. Sen kom jag hem vid ett och va tvungen att gå ut med dogsen. Boring! Hade tänkt kolla på OC o Lost när jag kom tillbaks, men icke... då har min bror kommit hem o blockar tv:n med sitt sitt jävla nhl-spel. Okej, då tänkte jag sitta o dega vid datorn, men nähe! Hittar inte sladden och batteriet är slut! Fuck of friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0