Helgen

Nyvaken o med bara 4 timmars sömn satt jag i en tutande bil med Becca, Vicke, Frida o Jocke. Dags att spela match! Åkte till Jönköping och mötte JIK.
Första perioden: 1-1
Andra perioden: 0-5
Tredje perioden: 0-0
Resultat: 5-1 till JIK
Det gick bra med tanke på att de är de överlägsna serie-ledarna.
Donken på vägen hem där allt vi beställde blev fel och jag glömde betala.
Väl hemma  träffade jag min älskling och hyrde världens sämsta film, She hate me. Se inte den!!! Somnade direkt i soffan.
Söndagen skulle egentligen tillbringas i seket i idrottshuset. Som tur var slapp jag undan :)
Vid 18.07 vinkade jag av Nils vid stationen. Aldrig kul :(
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0