Fucking Packing

Åh vad jag hatar att packa! Man hittar ingenting, men måste ändå hoppa på resväskan för att få igen den. I bakhuvudet vet jag att jag inte ens kommer att anväda en tredjedel. Samtidigt är jag rädd att jag har glömt något. Fuck it! Som tur är går det mesta att köpa på plats. Som smink och tandborste och solskydd tex.
Men det värsta av allt är att man inte har något att ha på sig de här två sista dagarna i kalla Sverige eftersom allt tänkbart snyggt är nerpackat :/
Ni får vara snälla att ha överseende helt enkelt ;)
Nu ska jag överföra lite musik till Ipoden som man kan ha på resan.
Sen ska jag ut till Illern och springa eftersom jag missar träningen ikväll.
Hade tänkt att lyfta lite vikter i källaren sen med, men hoppar nog det. Vaknade med världens träningsvärk i axlarna o bröstet i morse :(

Köpte en klänning på Cream i veckan som jag packar ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0