Jobb jobb jobb

Igår och idag har jag jobbat extra samanlagt 16 timmar :)
Asgött! Dels så lär jag mig o dels så tjänar jag ju extra pengar :)
Money, money, money.. :P
Börjar halv 7 på morgonen till halv 4 och städar på Pastejköket.
Har jobbat tsm med Eva, (den vanliga städtanten) och Gizela nu, men om 2 veckor ska jag jobba helt själv i 3 veckor.
Det kommer bli jävligt nervöst! Att komma ihåg allt som ska göras, att hinna med allt som ska göras och att hitta i den stora och grisblodiga fabriken :S
Som tur är jobbar Beckman samtidigt så man iaf har ngn att vara med på lunchen :)

Idag gick jag o Gizela till deras gym när vi hade slutat. Det fanns typ allt man ville ha :)
Började med 10 min hopprep o 10 min löpning på rullbandet som uppvärmning. Sen körde vi styrka och sen satte jag ihop lite kickbox-övningar som vi körde i 60 min. Asgött och jävligt skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0