Ikea o Ikano

Det blev sent igår, men mamma väckte mig ändå vid kl 8 i morse :( Det var riktigt längesen jag kända mig så trött.
Fast en tröst är att jag nyss fick reda på att vi har sovmorgon imon till halv 10 :)
Åkte till lkpg för en dag på Ikea. Vi skulle köpa nya möbler till mitt rum, och vi hittade allt vi skulle. Så nu sitter jag i min nya stol vid mitt nya bord och pillar på min laptop:)
Som tur var så var det inte så mkt folk där idag. För det värsta jag vet är att gå på varuhus då man måste stå i kö för att prova plagg och tränga sig fram emellan svettiga gubbar!
Hann med en snabbis på Ikano också och jag köpte 2 par skor på Skopunkten:

Tygskor är faktiskt alltid bra att ha. De får hel enkelt hålla så länge de håller. Skönt med svarta med eftersom mina vita är så skitiga.

Sen hittade jag en bikini o en klänning som jag bara var tvungen att tigga till mig av min kära mor. Båda från Gina Tricot:


Hoppas bara att vädret håller i sig så man kan använda det! Men någontong säger mig att det kommer regna nu i veckan :(

Nu ska jag göra mig min största passion här i världen; tropisk juice med frysta jordgubbar, yummie!
Sen blir det bed-time, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0