Konfirmation

I lördags tog min lillasyster konfirmationen. Det var den största anledningen till att släkten kom. För att kunna ge dyra presenter till henne...
Själv sitter man här med bara 8 kr kvar denna månad :S
Iaf, det var en rätt kul cermoni i kyrkan, de sjöng egenskrivna låtar till reklammusik typ :)
Sen åkte vi hem och åt, åt, åt, öppnade presenter och åt. Laxpaté för er som vet vad det är, och kycklinggryta med ris :)

Sen hyrde vi skräckfilm på kvällen, jag min syrra o min kusin :)
Fan vad vi skrek på vissa ställen.
"Från andra sidan" hette den och jag lägger även in en bild så ni vet vad ni ska leta efter, för det var faktiskt bra :)
Och Ally mcBeal spelade huvudrollen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0