Mjölby

Jaha, nu har jag ännu en sånhär dag ni vet...
Igår tog vi 15.47-tåget till Boxholm jag, Mirre (som för övrigt hade cyklat till stan på bara 30 min), Stina.
För Stina o jag har fixat periodkort :D:D Åker gratis nu ändå tills 28 juni (a)
Fan vilken mysigt litet ställe det är asså :) Vi åt pizza på Torget o då kom även Petra o underhöll oss :)
Svetten rann när vi åter satte oss på tåget till Mjölby med Eva.
Lite väl bra väder för att trängas med folk på ett tåg..
Fick vänta nästan en timme på bussen som skulle ta oss ut till öknen där det kom en kille o hämtade oss.
Lite stelt i början, men fan vilket party det blev sen :D
Träffade massa trevligt nytt folk o det är alltid kul ju :D

Nu ska jag ut o sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0