Pass

Om det är något jag inte förstår här i världen så är det varför passfoton alltid ska bli så jävla fula?!
Var i Eksjö idag och fixade ett nytt pass så jag får åka till Italien i sommar och jag kan säga att detta foto var inget undantag!
För det första ska man inte le, man skulle ta på ansiktet rakt framifrån och jag kollade upp i himlen typ! :(
Usch jag fattar inte.. man kunde ju lika gärna åkt dit osminkad eftersom man skulle bli lika ful i vilket fall som helst. Och dessutom blev min underskrift sjukt ful eftersom jag fattade försent att det var den namnteckningen som skulle stå på själva passet.
Men det värsta av allt hörrni, det är att jag måste leva med det passet tills jag är 22 år!!
Pinsamt värre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0