Skolavslutning!

Nu är det bara några ytterst få lektioner kvar på det här läsåret. Obeskrivligt skönt då vi i min klass har haft 64 prov under bara ettan (!) Så jag ser sommarlovet som en välförtjänt paus. Betygen är också helt okej, med tanke på hur svåra kurser vi har läst, 3 VG och 5 MVG. Vet att det inte räcker om man vill plugga till läkare i Sverige, men det är inte dirket mitt mål heller.
Det som också blir skönt med det här lovet är att man kommer komma tillbaka och träffa alla igen. Det var mkt svårare när man slutade 9:an, eftersom alla splittrades till olika klasser och skolor efter det. Fyfan vad jag lipade då, och har fortfarande inte kommit över "sorgen" och saknaden helt och hållet :/
En sak som är så jävla typiskt är att det kommer bli dåligt väder tills på fredag, när det har varit så fint nu när man har varit tvungen att sitta inne på lektioner :(
Och en sak till! Hur kunde dom ställa in Statt på torsdag? Det var faktiskt, för en gångs skull, massa som sett fram emot det och tänkt gå! Hoppas de inser vilken jävla miss dom gör där!
Men nu ska jag sluta klaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0