Studenten och Midsommar

Okej, nu ska jag försöka börja, helt utav avbrott. Det har hänt en hel del i mitt liv de senaste veckorna :) Allt har varit underbart :)
Skolavslutning med en iofs utspårad fest hos Becca. Objudna gäster och polisen var påväg. Men desto roligare på stan senare ;)
Dagen efter det (förra lördagen) tog 3:orna studenten och jag hade köpt klubbor o rosor till några av dem. Sen gick jag och Tim hem till Johanna på studentfest och åt smörgåstårta :) Sen blev det lite jobbigt på presentöppningen eftersom jag inte hade köpt ngt! :S Kände mig asdum!
På kvällen åkte jag på en lite mindre fest i Mjölby tillsammans med Stina, Sara och Hanna, och det är såklart alltid roligt :D När vi väntade på tåget hem på kvällen skulle Stina bråka med några turkar! Farligt tjejen...;)
Väl hemma i Tranås gick vi till stan där typ varenda invånare 16-21 år befann sig :)

Midsommar spenderades hemma hos Adam här i Tranås. Hans hus var sjukt stort och jag hade lätt kunnat gå vilse i det! Det var lite blandat folk där, men det var liksom en skön stämning tyckte jag :)
Förresten kom en liten del av släkten hit på dagen och vi åt asgod midsommar mat :)
Här har ni iaf en liten del av folket :

Asså, det börjar bli lite smått pinsamt. Men jag har alltid på mig svart, vitt eller grått! Det är det enda jag trivs i och framförallt det enda jag har x) Men man får väl helt enkelt acceptera att jag inte är tjejen som klär i färg, iaf enligt mig själv:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0