Träning x 1000

Nu är jag äntligen i dagsläget i mitt skrivande och har klarat av att skriva om det förgågna (förra o förrförra helgen).
Min dag startades kl 11 med en promenad med hundarna. Sen gick jag ner till Ica och träffade Frida, köpte frukt och jordgubbar och gick till Hätte :)
Sen gick vi hem till henne o sen gick jag därifrån och hem till mig!
Sen cyklade jag upp till Bredstorp och hade innebandyträning.
Efter uppvärmningen körde vi:
6 x 400 m
15 x 60 m
16 x 30 m backe
20 x 10 m backe
50 upphopp
80 benböj.
Sen var det bara att cykla hela vägen hem igen. Och nu är jag död, ordagrant död alltså och inget annat!!
Men o andra sidan är jag nöjd med mig själv den här dagen :)
Och förövrigt (det funkar inte att html-koda) har Frida skaffat blogg :) fridabeckman.blogg.se

Och en sak till! Ngn mer än jag som hatar folk som busringer!? Gör man väl det kan man väl iaf säga ngt o inte bara vara tyst! Plus att man kan ju vara smart nog att ringa från skyddat och inget annat, för nu vet jag vem det är, mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0