Händelserik dag :)

Dagen började bra men en välbehövd promenad med Sara.
Första gången jag rör mig nu på en vecka. Har ju varit sjuk.
Sen bjöd hon på födelsedagfika. Hon hade bakat kladdkaka.
O så fick jag ett presentkort på bio med, så snäll är hon min lilla vän <3
Sen åkte jag o Becca o kollade på träningen.
Träffade Linus där med, det va coolt :)
Sen åkte jag med Becca till Kewins nya egna lägenhet, den var skitmysig :)
Cyklade sedan hela vägen till Norraby. Träffade Hedvig och Lovisa.
Bastade, fyfan vad skönt när man är frusen alltså:) Underbart :)
Fråga Olle sen med:) Sedan skjussade Helen hem oss, slapp alltså cykla. Oh yes
14.30 åker vi till Kalmar på fredag, dör av längtan!!! :D
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0