Helgen

Efter två dagar av feber blev jag hyfsat frisk igår, fredag.
Förfest hos Frida med pizza från Baronen full av ost ( :S ) och roligt folk. :)
Jättekul :)
Sen gick vi till Statt, eller några av sällskapet snarare kröp i snön till Statt och gjorde snöänglar... Svinkallt var det hela kvällen vare sig man var dum och kröp eller smart och gick upp vanligt. Så det var riktigt skönt att få komma in och värma sig av allt dansande!
Sen kom Kim, första gången jag träffat honom där. :)
Det stängde vid kl. 1 och då kunde jag inte längre känna mina fötter. Blev ju inte heller bättre av att dom förfrös under natten sen heller. Stannade nämligen ute till kl. 3.
Alla mina vänner skulle hem och sova dirket :/ Det ville inte jag för jag var verkligen inte trött. Så som tur var så hade jag ju några andra som inte heller var trötta :)
Tiggde mat av Kadir och väntade på polisen bla.
Vissa fick åka polisbil hem sen med, status!
Men alla fick inte plats så jag och Kim fick hem med våra svarta tår och fingrar...
Ikväll ska jag hem till Saras familj och äta mat med mina föräldrar och några till.
Lite senare ikväll ska vi på 20-års-fest. Eller iaf tills dom andra går ut och vi småbarn blir övergivna.
Är sugen på Janssons, men icke... Fick t.o.m tjata på mamma att hon skulle ge oss påskägg! Varför tror föräldrar att man växer upp så mkt fortare än vad man egentligen gör?
Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0