Helvetesveckan

Sitter nu här, allt jag har gjort idag efter skolan är att kolla på O.C och nya One Tree Hill. Orkar inte göra ngt annat. One Tree Hill var förresten sjukt och helt sjukt bra. När man såg det tänkte man själv vad som gör en lycklig på riktigt. Det är kanske inte ett bra jobb med mycket pengar? Men livet är ju tyvärr inte konservativt heller...
Men trots det sliter jag i skolan. Har avverkat ett sh-ekonomi-prov idag. Bara tre prov kvar den här veckan :) (fake smile). Måste plugga idag men orkar inte, och nu ska jag snart till innebandy-träningen, ska vara där 19.30, så hinner inte börja plugga nu heller:/  Fan tiden räcker inte till...
Det ska bli så jävla skönt på torsdag att bara kunna släppa allt. Och fyfan vad kul det ska bli med Statt på fredag, laddad till tusen! Och trevligt med 20-års fest på lördag med.
Nu ska jag ta tag i mitt liv, vare sig det är viktiga saker jag gör eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0