Söndag med film och Scott

Vaknade imorse, trodde allt var som vanligt.
Men när jag sedan skulle börja prata fick jag inte fram ngt alls.
Har tappat rösten, och allt jag kan göra är att viska.
Jobbigt, märkte jag när mobilen började ringa. Fick skicka massa sms istället..
Träffade Frida på torget, vi gick och hyrde två filmer Ciao Bella och Underbar och älskad av alla
Den sistnämda var lite av en besvikelse, men ändå helt okej.
Sen såg vi på One Tree Hill också, ingen söndag utan det...
Nu är det bara depp som gäller, så blir det alltid efter att One Tree Hill är slut. En hel vecka kvar till nästa avsnitt!!

 Vår nya kärlek <3

Citat av Lucas Scott:
"Do not look back and grieve over the past, for it is gone, and do not be troubled about the future, for it has yet to come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering.'"

Happiness comes in many forms -- in the company of good friends, in the feeling you get when you make someone else's dream come true, or in the promise of hope renewed. It's okay to let yourself be happy because you never know how fleeting that happiness might be."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0