Grillfest

Efter skolan tog jag en chill och såg på Top Model istället för att plugga matte.
Har prov i matte B på torsdag, och det är verkligen skitsvårt :S
Men istället för att plugga sitter jag hellre och glor på tv o datorn än att stilla det med att faktiskt plugga.. :/
Dumma val som man lär få ångra starkt i framtiden.
Fast samtidigt är det också nu man formas som person och i det sociala livet... men får helt enkelt prioritera!

Iaf, när det var 5 min kvar av Top Model finalen kom Sara o hennes mamma hit och det var bara att pausa och gå ner till Venedig på grillfest. I sommar kommer det dock vara grillfest i Venedig :):) Jag längtar till Italien :)
Det var kanske 30 pers där, och en jävla massa god mat :)
Tsatsiki, potatissallad, vitlöksbröd, kött, korv (fast hatar korv), vindruvsbladsrullar mm.
Så vi var där o hade några trevliga samtal och åt gott :)
Sen fick jag o Sara idén att öva slag till brännbollen på onsdag.
Så vi hämtade racket och gick till Norrskolans fotbollsplan.
Fick till ett par feta träffar iaf ;) Och Sara riskerade nästan att krossa en fönsterruta :S Då hade vi löpt så in i helvete kan jag säga!
Men oftast går det inte lika bra på "matcherna" när det verkligen gäller.. måste bero på pressen man utsätts för kanske?
Iaf, vi gick till Hemköp o köpte glass sen också, nu har jag endast 1 kr kvar att leva på den här månaden :O

Nu har jag pluggat lite matte och ska se klart på Top Model, vilket kommer att kännas väldigt bra efter daimstruten jag tryckte i mig, NOT!
Är ledig imon, godnatt allihopa!

image55
Akta er 1:or, Nv kommer segra ;)
image57
För ES lär ju inte gör det iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Det var JAG som kom med förslaget om brännboll :P

2008-05-22 @ 15:42:34
Postat av: Sara

Haha, jag har 2 kronor kvar att leva för! ;) VECKA30VECKA30VECKA30 är det enda jag har att säga. puss

2008-05-26 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0