Lkpg o Mjölby

Igår åkte jag till Lkpg, Becca o Adam mötte mig på stationen.
Det blev massa shopping, men bara på Gina Tricot och Skopunten, visserligen gånger tre minst...
Det är inte lätt när två kompisar har samma klädsmak. I mitt och Beccas fall resulterade det i en massa likadana kläder! Fast det är bara kul tycker vi :)
Hittade en klänning till studenten, som jag tyckte var jättefin. Visserligen var den lite förstor uppe vid brösten, men det får mamma fixa på ngt sätt. Kanske med silikonbröst? ;)

image37

När vi var trötta på både stan och Ikano-huset tog vi bussen hem till Adam och skulle se på film.
Men då ringde Stina och ville att vi skulle med på fest i Mjölby... så ja, blev ingen lugn kväll direkt utan det blev fest igen.
Sista tåget hem till Lkpg gick kl 1 på natten, så vi var hemma hos Adam vid halv 2 och vi la oss o sov direkt.
Sov "enda" till kl. 8 imorse, sen väckte jag dom andra eftersom det är så tråkigt att vara vaken själv :/

Vi åkte in en snabbis till stan igen i morse, och var hemma i Tranås igen vid kl 14.
Nu måste jag göra mig iordning till balen och Lovisas födelsedagsfest!
Trött! men, men... man lever bara en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0