Måndag :/

Soft dag i skolan idag, inte överdrivet mkt lektioner o det släppte lite på matten.
Läser ju matte B nu, och det är sjukt svårt :/

Efter skolan var det kick-boxning, gick väl sådär eftersom jag inte har så speciellt mkt aggresioner inom mig just nu, vilket är en STOR fördel..
Sedan blev det promenad med Mirre, det var skoj :)

Nu önskar jag att kvällen var lite längre för jag har massa plugg som väntar:
- Speaking i engelska imon
- Fysikläxa
- Kemiprov
- Engelskaläxa
- Franskaläxa
- Pianoläxa

Egentligen borde man ge allt nu i slutet av terminen o när en massa betyg ska sättas till sommaren, men fyfan vad skoltrött man kan vara :/ 
 Ps. vi såg några nya SNYGGA killar i skolan idag som vi aldrig sett tidigare ;) mums.. haha
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0