Skåne

Efter festen i fredags var jag tvungen att gå upp vid 7 på lördag morgon och åka bil i 3 timmar :/
Åkte till mormor i Skåne :)
På kvällen blev det öl-brännboll med några skånska ungdomar jag inte riktigt kände, men det var skoj :)
Sen såg vi på eurovision med förstås :) Även om jag somnade under röstningen...
Dima Bilan, så jävla snygg! Höll på att avimma när han öppnade skjortan med!
Kanske inte den bästa låten direkt, men ändå...:)
Jag tyckte om Lettland, ni vet piraterna :)
Förresten tycker jag att det är jävligt pinsamt av tidningarna o att hålla på att skriva hela tiden om att Perelli kommer ta hem hela skiten och att alla länder tippar henne som vinnare.
Dels sätter det bara mer press på henne själv och dels är det jävligt pinsamt när det nu gick som det gjorde...

Söndagen spenderades vid havet <3
Gick faktiskt i det iskalla vattnet, men sprang upp igen när jag såg en brännmanet. Annars hade jag nog badat hela jag :)


Kommentarer
Postat av: chris

jag har bott typ 5 min från havet på västkusten, då blir man bränd av maneter ganska ofta :p. Havet FTW, de e redia grajor de!

2008-05-27 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0