Sol, plugg, löp o BAD!

Nu sitter jag här, äntligen lite tid för datorn :)
Har haft fullt upp idag. Var tvungen att sola 1 timme efter skolan (det är ett beroende jag har fått).
Sen träffade jag Hedvig vid "stället" och vi cyklade ner till Gapskrattet med Lovisa och Gizela och la oss i solen för att plugga naturkunskap. Det blev mkt gjort, NOT! Tre män; en gotlänning, o två fulla "ölänningar eller boxholmare" var väldigt pratglada så då kände vi oss tvugna att prata en massa.
Men hann iaf med lite plugg med vindruvor ute i solen :)
Sen hem och byta om och åka till Hedvig med Lovisa. Vi tog en 4 km löp-slinga i skogen i Norraby. Det gick faktiskt helt ok :) Men jävligt svettigt..
Därför till det viktigaste av allt, årets första DOPP idag! Det inträffade på Heddans brygga men innehöll inte att doppa huvudet, så vet inte om det räknas då?

En liten parantes: Fick MVG i samhällskunskap A :):)
Imon blir det ett betygsavgörande prov i naturkunskap A.
Sen blir det lkpg o shoppa med Mirre (om jag har fått mina pengar vill säga) och Rix FM på kvällen :D
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0