Teater och myspys :)

Kom hem från Johanna nu.
Vi var ensamma hemma o hade det jättemys med kyckling, indisk musik, sminkbortagning, jordgubbar, tv:n och den söta filmen Happy Feet :D Jag och Johanna har alltid varit tsm på hemkunskapen så samarbetet på middagen var på hög nivå :)
Sminket sedan föreställningen, som för övrigt gick bra bortsett ifrån ett litet tekniskt fel, sitter kvar i dagar och man ser ut som en grå tant trots att man slitit med servetter och missbrukat vattenfast sminkborttagning.
Imorrnbitti blir det duschen det första jag gör. Är alldeles för trött för att ta en dusch nu..
Ska fan räkna finnarna jag får av det jävla teatersminket.. lär bli en del eftersom det är väldigt fett! :/
Kul att Becca med co. kom och kollade på pjäsen, ni ska veta att jag blev glad för det :)
Och tack mamma för att du kom och såg den igen :)
Det var sista föreställningen med drama-gruppen, blir ingen nästa år pga. att läraren inte orkar med och vi tappar 3-4 medlemmar som tar studenten i sommar. Efter 3:an får man alltså inte gå kvar på kulturskolan :(
Nu ska jag glo lite på tv och slapp-surfa tills jag somnar, lär bli snart iofs..
Hoppas ni också haft en toppen-kväll!

image51
Sminkning innan föreställningen
image52
Bloody Mary ;)
image53
Mensbarnet <3
image54
Våran goda egen-gjorda middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0