Torsdag

Det kändes konstigt att gå till skolan idag. Det var så längesen man var där, studiedag i tisdags och friluftsdag i onsdags.
Det var förresten skitkul att spela fotboll igår. Vi vann iofs bara 1 av 3 matcher, men går man in med rätt inställning så ger det resultat :):) Brännbollen var inte fullt så rolig eftersom vissa fuskade.. medvetet eller ej, det vet jag inte.

Hade matteprov nu sista lektionen idag. Sista vanliga provet i matte B. Det är jättesvårt o det känns bara som att vi precis har kommit igång med kursen o nu är den slut :/

Imon blir det lite ferre igen :) Hoppas bara att mina kläder som jag beställt på näten hinner komma :) annars vet jag inte riktigt vad jag ska ha på mig..:/
Nu ska jag ringa Becca för vi ska hitta på ngt skoj, eller snarare ngt glassigt!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0