Valborg och 1:a maj!

Det blev kul igårkväll trots all osäkerhet:
Ingen hade ngn aning om vart vi skulle vara, det fanns flera alternativ men folket nöjde sig aldrig.
Kvällen spenderades med petra, becca, adam, frida, alex, stina, sebbe, amanda och blev iaf såhär:
-Stan och frös hela eftermiddagen för att fixa massa ärenden.
-Stressa hem med Petra och göra sig iordning
-Gå alla uppförsbackar hem till Becca med tung-last (svettigt)
-Gå genom hela stan och träffa Lovisa, Gizela, Jennifer o Jessica
-Tappa bort min väska :(
-Springa med Adam o som tur va hitta den på Citygrillen :)
-Hem till Berlin där det fanns iaf lite  mer folk :)
-Till stan o träffa folk
-Efterfest
-Hem o sova med Petra
Det blev rätt sent, men var ändå uppe vid 11.00 imorse:)

Idag denna "härliga" första maj har jag gått en promenad med Lovisa som hade lite smaskig fakta att dela med sig av ;)
Det blev en jävligt lugn promenad, men iaf...
Skulle egentligen till Boxholm nu i eftermiddag ett gäng o kolla på fotboll, men det blev inget av det. Vädret är inte det bästa, och alla mådde dåligt...
Massa andra av mina vänner är ute i Gransnäs nu och leder ett konfirmations-läger. Men jag orkade inte följa med :/
Ikväll ska jag troligtvis till Bohmans näste o slappa. FF ;)
Puss
image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0