Big bang

Nu tycker jag att det känns rätt så onödigt att skriva något överhuvudtaget om nu jorden ändå ska gå under och in i ett svart hål närsomhelst :/
Det var lite lätt panik idag i skolan när det spred sig. Men min kemilärare Åke sa iaf att det inte var någon som helst fara. Jävla media ska alltid förstora upp allting!
Eller också så håller de inne på en del bara för att inte sätta skräck och panik i samhället.

Åkte hem till Becca efter plugget och åt hasselbackspotatis :P
Tyvärr så  hörde lilladam när vi snacka om jordens undergång och han blev skiträdd :S Usch, stackarn! Man ska inte behöva höra sånt om man bara är 10 år.

Frågan är, vad ska man göra sin sista dag i livet? Vilka ska man spendera den med?
Vad skulle ni göra?
Mirres kommentar var ändå skönast: "Jag skulle ha galet sex! Kanske till och med med en tjej!" xD
Jag skulle nog råna en bank och dra runt ut i världen till platser jag aldrig varit på. Och så skulle jag svulla i skräpmat.

Nu ska jag iaf snart iväg till innebandyträningen och efter det ut på promenad med Becca. Hon och Adam åker till Turkiet på fredag.
Puss!

Var på myshumör i morse, så det fick bli en stor t-shirt från
Veromoda


Kommentarer
Postat av: JOHAN<3

jävla snygg du är=) fint håret blev!

2008-09-10 @ 18:05:31
Postat av: Sigrid

svar: Nej jag ska prao på Fabric Scandinavien. Dom är tydligen utgivare för Weekday och Monki :)

2008-09-10 @ 18:22:40
URL: http://sigridlinnea.blogg.se/
Postat av: tin

världen går under den 23 december 2012 :((

2008-09-10 @ 19:47:46
URL: http://tins.devote.se
Postat av: Åsa

Tänker du på enligt maya-indianerna så kan du vara lugn! :) De har kommit fram till att de hann bara inte göra sin almanacka längre än till det datumet! :)

2008-09-10 @ 23:00:35
Postat av: tin

nä, maya-indianderna förutspådde saker som twin tower och månsken, vilket har inträffat. så jag tror dock att världen går under den dagen.. böl

2008-09-11 @ 23:01:07
URL: http://tins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0