En annan värld...

Det är sjukt hur lätt jag faller in i en annan värld, eller vad man ska kalla det, när jag ser på tex. OC eller One Tree Hill.
Jag vill leva deras liv och filmmakarna är jävligt skickliga när de med säkerhet formar serierna så att åskådarna känner sig träffade och som en i "gänget". 
Jag blir alltid lika deprimerad när ett avsnitt är slut och min egen verklighet börjar komma ikapp.
Idag har jag sett ett OTH-avsnitt och fyra Desperate Housewivies-avsnitt. Fyfan, hur kan allt kännas så perfekt, fast än det händer tragedier? Jo, för att de alltid har goda, riktiga vänner och familjemedlemmar som alltid finns där för dom. Det är skillnaden mot mitt verkliga liv.
Drömvärlden är bättre än verkligheten helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0