Helgen

Vilken superhelg det har varit!
Fredag:
- shopping i lkpg med Becca-
Efter en hel vecka med spänning och entusiasm inför shoppingen, var vi inte på ngt vidare humör när det väl gällde. Kanske berodde det på de otroligt tunga väskorna fyllda utav smuggel. Eller berodde det kanske på att vi för en gångs skull hade en budget att hålla oss i? Ja, inte vet jag...
Blev iaf ett par svarta höga stövlar och en basic vit tröja med urringad rygg på gina tricot.
- donken med asskön kassör- "Vad händer om jag visar det här? (csn-kortet)"
" Jo då, eh.. då dansar jag naken!"
- bio med Johan och Adam- så kom killarna upp och vi gick på Patrik 1,5. Säger bara svensk humor i toppklass! Garvade högt och konstant trots att man borde hålla sig skapligt tyst i en biosalong (hatar dem som komenterar högt osv...) Säger bara "Är du hungrig? Kanske på lite varm korv?" (medveten särskrivning)

Lördag:
-Mys med Johan
-Tåget hem-
så kom Sara och vi började göra oss iordningn för fest!
-Shalom- Träffade Stina och Eva på shalom, men ingen var hungrig, så vi delade på en sallad.
-Fest- sen drog Linus med oss på fest! Åldern där var från 22-32 (!)
-Tåget till Mjölby- tåg 24-tåget till Mjölby sen och åkte till festen hos Kim som dock började lida mot slutet när jag kom.
-Avfärd- Zlatan kom och hämta oss och släppte av oss hos Johan, som spydde hela natten XD mohaha

Söndag
-Bastukväll-
Kvällen spenderades hos Sara L. med Johanna, het bastu, grönsaker, dipp, vindruvor, svett och film! :)
Älskar er tjejer, mina två bästa ju!


Uppdukat och myspys

Klarar kanske en 15 minuter max i streck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0