Hemma :)

Svårt att gå upp i morse, men det gick tack vare tanken på att vi inte hade några lektioner, utan bara 3 timmar i aulan.
Framtidsresan och en massa fula bilder därifrån som jag lägger upp ikväll.
Det komiska idag var fan att ALLA, och då menar jag fan varenda jävel, behövde prata om saker som hade hänt i helgen! x) Hann inte med alla fan.. haha. Sjuk helg för allihopa helt enkelt ;)
Nu ska jag ut en sväng med Sara L, och snacka lite... haha
Sen till Becca när hon har vaknat. Jag skulle också behöva sova känner jag, men hinner inte. Har 15 svåra matteuppgifter att lösa tills imorgon. Usch, sjukt hur mkt matte jag har glömt under lovet :S
Längtar till träningen ikväll :) Ska träna med F16 ikväll med efter damträningen :) Så det blir dubbelt och jävligt sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0