MUF

Skolan blev invaderade utav muf:are idag. (moderaternas ungdomsförbund)
De var faktiskt assköna :) Vi spenderade nästan hela hålet med dem. Pratade till och med kärlek med dem ;)
Fick godis och smaksatta kondomer i vanilj, choklad, banan, mint, jordgubb och blåbär! De var faktiskt pakiterade jättesött :)
Kom att tänka på när jag gick i 6:an och jag o en kompis gick med, eller snarare blev medtvingade, i UngVänster.
Fattade ingenting, var ju liksom 12 år! Så hur kan man promota för två 12-åringar att gå med i något de inte hade en aning om var det var? Allt jag kommer ihåg var hur jag satt under mötena och försökte få i mig en äcklig kopp med te.
Gick ur det ganska snabbt sen..


Efter skolan var jag på stan med Sara i 3 timmar. Köpte silverschampo och frallor och Läkerol split med hallon och lakrits-smak, jättegoda :)
Nu så måste jag plugga historia och engelska och sen ska jag träna innebandy vid kl 21.00! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Åsa :)

Jag var en av de som var med på kampanjen, kul att du tyckte om oss! Det var kul på er skola, vi får se till att komma tillbaka någon mer gång i höst, och självklart ta med oss fler kondomer ;)

2008-09-24 @ 00:00:54
Postat av: Martin

Du blev citerad på MUF.se! :)



http://www.muf.se/artikel/568/kampanj/pa-en-random-blogg

2008-09-24 @ 15:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0