Presentköp

Är det någon som håller med om att en av de svåraste sakerna här i livet, är att få tag på en bra present!?
Jag vet inte hur många timmar jag brukar behöva lägga på att vandra runt från affär, till affär för att sedan ändå inte bli nöjd med köpet?
Och på något sätt är det mycket lättare att köpa julklappar än vad det är att köpa födelsedagspresenter. Fråga mig bara inte varför..
Idag skulle jag hitta ngt fint till Gizela som ska ha födelsedagsfest ikväll, men det blev inget bättre än ett presentkort. (Ja, jag är medveten om risken att hon läser detta innan hon har hunnit få det). Presentkort känns så opersonligt att ge bort, men samtidigt får man ju då chansen att köpa något man verkligen vill ha och inte få massa skit från någon som inte egentligen vet vad man önskar sig.
Ångestladdat varje gång det blir presentöppning!

Nu ska jag åka till Lovisa och göra mig iordning inför kvällen!
Ha en fortsatt bra helg hörrni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0