Skolfoto :S

Imorgon är det dags för skolfoto. Vad sjutton ska man ha på sig? Vilken färg ska man köra på?
Jag hatar vitt eftersom mitt hår kan framstås som gult då, och dessutom är det en fult brun/röd bakgrund som man måste tänka på att inte skära sig mot :S
Och vad ska jag göra med håret? Flätad lugg eller inte, är väl det som jag tänker mest på nu.. får försöka hitta lite tid till att leta kläder och öva poser idag ;) Dessutom är kortet i 2:an det som de flesta kommer att kolla på, eftersom man har jippofoto i 3:an..
Nu framstog det väl som att jag hade värsta paniken, men det har jag inte. Det är sådant som alltid löser sig.. :)
Dock inte i 3:an på lågstadiet då jag hade planerat att ha på mig en randig tröja och håret i två flätor, men hade råkat ta fel på datumet..
Så där stog alla klasskamrater finklädda från topp till tå, och där stog jag som en annan och småsnyftade...

Förra årets klasskort för NV1, och nästan alla lyckades se ut som muppar,
o inte minst jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0