USA baby!

Just nu känns det som att mitt liv går runt i en cirkel. Alla dagar är varandra lika, trots att jag hittar på olika saker och med olika personer.
Men jag behöver något annorlunda och stort att se fram emot, något som kommer förändra hela mitt liv.
Därför blir jag glad när jag tänker på att om 11 månader åker jag troligtvis över till USA i ett år, och startar upp ett nytt liv :)
"Troligtvis?" Var det någon som frågade mig här om dagen. "Vad är det som skulle kunna sätta stopp för dig då...?" frågade hon därpå.
Och hon har rätt! Inget skulle kunna sätta stopp för mig :) Jag behöver det här, jag vill det här. Alltså kommer det att hända!
Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0