Nytt fucking år! :)

Som man slutar det gågna året ska det nya börjas sägs det... Hoppas det stämmer ;)
Aja mitt nyår började iaf perfekt med exotisk planka till middag och med konfetti, sugrör, vin och hattar hemma hos Ida.
Sen kom resten av folket, jättetrevligt... blev dock för mkt tequila som förstörde resten av min kväll :/
Men blev bra till slut iaf... hoppas jag. Jag är dum! :)
Och missa tolv-slaget, eller snarare märkte aldrig när det ägde rum.

Men får hoppas på att 2009 kommer bli ett toppenår, mkt står på schemat iaf;
bli myndig
toleransresa till Polen o Tjeckien
Grekland med Mirre o Sara
camping på Öland
flytta till USA


Lite bilder från början av kvällen:

Började hemma hos Becca med iordninggörandet


Middag :)


Sen blev det Sing Star, obligatoriskt :) Vissa bättre än andra.....


Sing Star :)


En gång... aldrig igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0