Sista dagen i frihet

Nu har jag fått ett nytt sim-kort på posten så nu fungerar mobilen igen :) Men måste få tag på laddare med bara :/

Farmor åkte hem idag efter en veckas visit. Farfars bror kom hit och hämtade hem henne, och han var såå lik min farfar, då blev jag lite ledsen faktiskt...

Sen ringde mormor och höll en 10 minuters predikan om hur förjävligt allt kommer att bli för mig i USA, jo men precis vad jag behövde höra... fast hon är rätt go ändå... i julas skrek hon ut "KUUUUUUUUUUUUUK" så högt hon bara kunde då vi testade vilka av oss som vågade säga det ordet, och nu idag;
jag- "vänta, måste nysa"
jag- "fan det gick inte, det är faktiskt skönt att nysa"
mormor- "nej det håller jag inte med om, då är det väl mkt skönare att fisa isf"
haha hon är konstig..

Sara o benjamin gick förbi nyss och höll hand, då blev jag glad :) de är söta!

O nu har Ludde, min hund, spytt nere i hallen och sis vägrar ta upp det, så det får väl jag göra... fyfan vad äckligt. Hur torkar man bort en spya? Och nu försöker han äta upp det med!?!? jag blir så trött....

Så fyller min bästaste vän Becca 18 idag :D Hon stack o köpte cigg på Statoil det första hon gjorde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0